|
|
|||||||||
|
||||||||||
ԻԴ Տարի, Թիվ 11 (287), նոյեմբեր 2023 թ. | ||||||||||
|
||||||||||
ՄԱՅՐ ԱԹՈՌ ՍՈՒՐԲ ԷՋՄԻԱԾՆՈՒՄ ԳՈՒՄԱՐՎԵՑ Հոկտեմբերի
31-ից նոյեմբերի 3-ը
|
||||||||||
ԽՈԿՄԱՆ
ԱՐԱՐՈՂՒԹՅՈՒՆ ՍՈՒՐԲ Խոկում նշանակում է խորհել, մտածել. արարաղություն, որի ընթացքում, աղոթքից ու աստվածաշնչյան համապատասխան ընթերցվածից հետո, ընտրված թեմայի վերաբերյալ հոգեւորականի կողմից քարոզ է խոսվում, որից հետո մարվում են եկեղեցու լույսերը եւ որորշակի ժամանակ, լռության մեջ, առիթ է տրվում, որ հավատացյալը խորհի, անդրադառնա լսածին, օրվա պատգամից իր կյանքի վերաբերյալ վերլուծություն անի, քանի որ անհատի հոգեւոր հզորացմամբ կհզորանա նաեւ եկեղեցական համայնքը, իսկ վերջինիս ամրությունը հզորացում կբերի Մայր Եկեղեցուն ու Հայրենիքին: >>> ԱՅՑԵԼՈՒԹՅՈՒՆ ԳՅՈՒՄՐՈՒ ԹԻՎ 3 ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՐԱՆ Հայոց Եկեղեցին, հավատարիմ դարավոր առաքելությանը, շարունակում է իր կարեւոր ավանդը ներդնել ուսանողների կրթության, հոգեւոր դաստիարակության սրբազան գործում՝ փորձելով առանձնակի ուշադրություն սեւեռել Եկեղեցի-երիտասարդություն փոխադարձ կապին: >>> ԻՆՉՊԵՍ ԴԱՌՆԱԼ ԱՎԵԼԻ ԼԱՎԸ Հին աշխարհի խոշորագույն մտածողներից մեկին՝ Արիստոտելին է պատկանում «կատարսիս» հասկացության ստեղծումը, որ հունարենից թարգմանաբար նշանակում է մաքրում, ապաքինում, բարձր ներդաշնակություն, որն ունի նաեւ դաստիարակող նշանակություն: Նա այս եզրույթն օգտագործել է հին հունական ողբերգությունների՝ հասարակության մեջ ունեցած դաստիարակիչ ազդեցություններն ու կարեւորությունը բացատրելիս: :>>> «ՍՈՒՐԲ
ԵՂԵՔ, ՔԱՆԶԻ ԵՍ՝ Քրիստոնեական Եկեղեցին, հետեւելով տերունավանդ
պատգամներին ու առաքելական խրատներին, հորդորում է աղոթել ոչ միայն միմյանց
համար, այլեւ դիմել սրբերի ու նահատակների բարեխոսությանը՝ «վասն անձանց
եւ հոգւոյն ննջեցելոց»: >>> ՀՈԳԵՎՈՐ
ԶՐՈՒՅՑ ԹՈՎՄԱՍ ՈՒՐԱՐԱԿԻՐ Նոյեմբերի 27-ին, Շիրակի թեմի բարեխնամ Առաջնորդ Տ. Միքայել արքեպս. Աջապահյանի օրհնությամբ եւ Երիտասարդաց միության նախաձեռնությամբ, ՀԱԵ Շիրակի թեմի «Սուրբ Հարություն» կրթական կենտրոնում տեղի ունեցավ հանդիպում Թովմաս ուրարակիր Առաքելյանի հետ: >>> «ՄԱՅՐ ՍՈՒՐԲ, ԲԱՐԵԽՕՍԵԱ ՎԱՍՆ ՄԵՐ՝ ՄԵՂԱՒՈՐԱՑՍ» Հայ Առաքելական Եկեղեցին Աստվածածնին
նվիրված յոթը տոն ունի, այդ թվում նաեւ Ս. Կույսի տաճարընծայումը, որ հաստատվել
է Զ դարում եւ տոնացույց մտել ԺԸ դարում: >>> ՀԱՆԴԻՊՈՒՄ ԲՌՆԻ ՏԵՂԱՀԱՆՎԱԾ ԱՐՑԱԽՑԻՆԵՐԻ ՀԵՏ Առաջնահերթ հիմնական հանապազօրյա եւ դժվարին խնդիրը, որ կանգնած է քրիստոնեական դաստիարակության առջեւ, երեխայի հոգում արթնացնելն է Աստծո իրականության ընկալումը: Աստծո իրականության հենց այս զգացողությունը ժամանակակից հասարակության մեջ գրեթե բացակայում է: >>> ՎԵՐԱԾՆՆԴԻ ՃԱՆԱՊԱՐՀՈՎ Ուխտագնացությունների միջոցով քրիստոնյան հաղորդվում է անցյալի սրբազան ժառանգությանը եւ կապ հաստատում ապագայի հետ: Նոյեմբերի 18-ին, Շիրակի թեմի Առաջնորդ Գերաշնորհ Տ. Միքայել արքեպս. Աջապահյանի օրհնությամբ, թեմի Երիտասարդաց միությունը կազմակերպել էր ուխտագնացություն: >>> ԽՈՀԵՐ ՆԵՐԿԱՅԻ ԵՎ ԱՆՑՅԱԼԻ Հոգեւոր կրթությունն ու դաստիարակությունը հույժ կարեւոր նշանակություն ունեն մարդ արարածի բարոյական արժեհամակարգի ձեւավորման գործում: Իհարկե խոսքն այստեղ այն ուղիների եւ միջոցների մասին է, որոնք չեն հակասում օրինականությանը եւ ճշմարիտ բարոյական սկզբունքներին: >>> ՀՈԳԵՎՈՐ ՃԱՄՓՈՐԴՈՒԹՅՈՒՆ Ուխտագնացությունը հոգեւոր ճամփորդություն է, որի միջոցով ուխտավորը մաքրագործվում է՝ նորոգելով իր ուխտն Աստծո հետ: Այն նաեւ հնարավորություն է տալիս ճանաչել ինքներս մեզ, մեր հոգեւոր ժառանգությունը, նախնյաց պատգամն ու ավանդը: >>> ՈՒԽՏԱԳՆԱՑՈՒԹՅՈՒՆ
ՏԱՎՈՒՇԻ ՄԱՐԶԻ Ուխտավոր հավատացյալը, մտքի եւ հոգու ներդաշնակությամբ ինքն իր հետ հաշտ, Աստծուն տեսնելու ակնկալությամբ ու սպասումով պետք է ճանապարհ ընկնի դեպի սրբավայր, քանզի պետք է բացի սիրտն Աստծո առջեւ եւ սկսի մտերմիկ զրույց՝ «ի խորոց սրտի խոսք ընդ Աստուծոյ»: >>> ԱՎԱԶԱԿԱՊԵՏՆ ՈՒ ՎԱՆԱՀԱՅՐԸ Մի ավազակապետ կար, այնքան չարագործ, անողորմ, արյունարբու, որ ճանապարհին ում հանդիպում էր, սպանում էր: Սուրբ ու առաքինասեր մի վանահայր, այս լսելով, կրկնակի հանդերձներ է հագնում, ազնվազարմ ձի նստում եւ գնում այն կողմերը, ուր ավազակապետն էր գտնվում: Երբ տեղ է հասնում, նրան բռնում եւ տանում են ավազակապետի մոտ: Վանահայրը վերջինիս հարցնում է. >>> «ԸՆԴ
ԼՈՒՍԱՓԱՅԼ ԶՒԱՐԹՆՈՑՆ ԶՅԱՐՈՒՑԵԱԼՆ ՕՐՀՆԵՍՑՈՒՔ…» Ինչպես մարդը, հրեշտակները նույնպես ստեղծված են Աստծո կողմից: Միայն թե, ի տարբերություն մարդկանց, նրանք զուտ հոգեւոր բնույթ ունեն: Հոգեւոր արարածներ են՝ օժտված բանական իմացությամբ, մտքով ու կամքով, անձնավորված են եւ անմահ: >>> 4 նոյեմբերի - Տոն ամենայն սրբոց, հնոց եւ նորոց, հայտից եւ անհայտից: Սուրբ Յոթվերք եկեղեցում, ձեռամբ Տ. Հուսիկ քհն. Գրիգորյանի, մատուցվեց Սուրբ եւ անմահ Պատարագ: Սրբազան արարողակարգի ընթացքում՝ «Հայր մեր»-ից առաջ, հավուր պատշաճի քարոզ խոսեց պատարագիչ Տեր Հայրը: >>> |
||||||||||
|
|
||
Մեր հասցեն`
ք. Գյումրի, Շիրակի
թեմի առաջնորդարան:
Հեռախոս` 5-37-77, Էլ.փոստ՝v.mariam@mail.ru Գլխավոր խմբագիր` Մարիամ Վարդանյան, ձեւավորող` Թութունջյան Է. Copyright S.Yotverk |