ԱՆԱՌԱԿԻ
ԿԻՐԱԿԻ.
ՊԱՀՔԻ ԵՎ ԶՂՋՄԱՆ ԿԱՐԵՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆԸ
ոխաբերական
իմաստով անառակ որդիներ ենք ամենքս, որովհետեւ մեր կյանքի որոշ ժամանակն
Աստծո հետ ենք, հետո մեղքերով հեռանում ենք եւ կրկին ետ դառնում
զղջումով: Անառակ որդի է մարդկությունը, ինչպես որ կորած ոչխարի
մասին առակի մեջ է ակնարկվում (Մատթ. 18.12-14, Ղուկ. 15.3-7): Անառակի
կիրակին նշվում է Մեծ պահքի շրջանում: Անառակ որդին եւս, իր կյանքի
ճգնաժամային շրջանում, հեռու էր համադամ կերակուրներից, որովհետեւ,
ունեցվածքը վատնելով, աղքատացավ եւ սկսեց խոզեր արածեցնել մի քաղաքացու
մոտ: Նա այնքան քաղցած էր, որ ցանկանում էր ուտել նույնիսկ խոզերին
տրվող կերակուրը, բայց նրան ոչ ոք թույլ չէր տալիս (Ղուկ. 15.15-16):
Սակայն
անառակ որդու` համեղ կերակուրներ չուտելը չի կարելի պահք համարել,
որովհետեւ ստիպողաբար կամ հանգամանքների բերումով պահքը պահեցողություն
չի համարվում: Առաքինագործությունների համար անհրաժեշտ է ճշմարիտ
դիտավորություն, առանց որի արարքն արժեք չի ունենում: Ճշմարիտ պահեցողությունն
այն է, երբ պահք ենք պահում հատուկ մտադրությամբ՝ ապաշխարության,
ինքնամաքրման, բարությամբ կատարելագործվելու հոգեւոր նպատակի համար:
Երբ որդին զղջումով վերադառնում էր հոր մոտ, հայրը նրան հեռվից տեսավ,
ընդառաջ վազեց եւ փարվեց նրա պարանոցին (Ղուկ. 15.20): Սրանով Աստված
մեզ ասում է. «Ինչքան որ կարող ես, արի դեպի Ինձ, իսկ մնացած ճանապարհը
Ես Ինքս կգամ դեպի քեզ»:
Հայրը հեռվից տեսավ իր որդուն: Հեռվից տեսնելու մասին նշենք հետեւյալը:
Երբ մենք նայում ենք մի առարկայի, շատ սերտ չենք մոտենում դրան,
որովհետեւ նայելու համար հարմար է դիտել որոշակի հեռավորությունից:
Այսպես եւ մարդիկ, առարկաների նման, սիրում են, որ իրենց դիտեն որոշակի
հեռավորությունից:
Ոչ ոք չի սիրում, որ իր նեղ անձնականի մեջ այլ մարդիկ «մտնեն», որովհետեւ
մեր խիստ անձնական կյանքում կան նաեւ ամոթալի մտքեր, վարմունքներ
ու գործեր, եւ մեզ համար ամոթ է այդ ամենը հայտնի դարձնելը: Ահա
պահքը մի գեղեցիկ առիթ է, որպեսզի, զղջումով, խոստովանությամբ ու
ապաշխարությամբ, կարողանանք զղջման արտասուքներով մաքրել մեր մեղքերը:
>>>
|
|